Klacht melden

Wij streven streeft naar tevreden klanten. Als u minder tevreden bent of een klacht hebt over onze producten of dienstverlening, dan zoeken wij graag naar een passende oplossing.   Een klacht indienen? U kunt snel en gemakkelijk online uw klacht indienen door via de volgende link het klachtenformulier in te vullen. Dient u uw klacht liever per e-mail in, dan kunt u een mail sturen aan klacht@lancyr.nl.

Ook is het mogelijk uw klacht per brief te sturen naar:

Lancyr Groep
Postbus 12811
1100 AV Amsterdam

Om uw klacht op de juiste manier in behandeling te nemen, hebben wij de volgende gegevens van uw nodig:

Naam
Adres
Woonplaats
Telefoonnummer
E-mailadres
Polisnummer
Soort product
Omschrijving van de klacht

Wanneer kunt u antwoord op uw klacht verwachten?

Wij streven ernaar u binnen twee weken (tien werkdagen) schriftelijk een onderbouwd antwoord te geven. Bij complexe zaken is dat niet altijd mogelijk. In dat geval stellen wij u daarvan tijdig op de hoogte en geven wij aan wanneer wij u wél antwoord kunnen geven.

Niet tevreden over de uitkomst?

1. Een vervolgklacht bij de directie

Voor elke klacht zoeken wij naar de beste oplossing. Bent u het echter niet eens met de uitkomst van de klachtafhandeling, dan kunt u een vervolgklacht indienen bij de directie.  U ontvangt binnen drie weken bericht. Vermeld svp in uw brief het klachtregistratienummer.

2. Kifid

Een onafhankelijke geschilleninstantie Wanneer u van mening bent dat ook de directie uw klacht niet naar uw tevredenheid heeft afgehandeld, kunt u als consument terecht bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD). Dit is de onafhankelijke instantie voor geschillen tussen consumenten en hun financiële dienstverlener.

Stichting Klachteninstituut Financiële Dienstverlening
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
Internet: www.kifid.nl

Het aansluitnummer van Lancyr bij Kifid  is 300.006252.

NB:  U kunt pas bij Kifid terecht als uw klacht is behandeld via de klachtenprocedure van Lancyr.  Kifid behandelt alleen uw klacht, wanneer u die binnen drie maanden nadat u antwoord hebt ontvangen van Lancyr hebt ingediend.

Heeft u vragen? Wij helpen u graag verder!

Maak een (bel) afspraak

Stuur ons een e-mail

Telefonisch contact

U kunt ons bereiken op nummer 070 - 390 72 35 of 026 - 483 45 68.